+3

Det har gått tre dagar nu och ingen bebis i sikte. Förnärvarande gör det inte mig inget, bebis får hellre vänta tills nästa vecka då pappa Anton har sin ledigvecka. Det är ändå med ett visst pirr man går och lägger sig på kvällen. Sista tanken innan ögonen sluts brukar vara "Är det i natt det sätter igång?". Varför just på natten vet jag inte, har för mig att de flesta förlossningar brukar starta på natten. Har en känsla av att det kommer bli så för mig.

Nu ska vi äta utav mina nybakta bullar, se om det går att äta :P




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.