5 år var det ja... ;)

"Lita på mig, Sofie, när jag säger att det tar ungefär 10 år innan man lärt känna sin partner helt".
Och jag tror henne, min kära svärmor. Hon sa dessa ord när vi satt och pratade förhållanden hon och jag.
Det är alltid kul att prata med svärmor. Ibland kan jag ju hålla med henne och ibland inte men man blir aningens rikare varje gång efter våra samtal :)
Tanken slog mig sedan att just fan! Jag och Anton bör ju fira 5 år tillsammans snart. Och visst gjorde vi det... För en månad sedan! ^^

Det var ju tur att vi båda glömde bort det, på ett sätt. Det som känns lite dumt är att svärfar har bättre koll på våra datum än vi själva ;P
Men så har jag alltid varit, skitkass på att komma ihåg årsdagar och födelsedagar. Och är man tillsammans med någon vars minne är lika taskig som ens eget så kan det ju bara sluta på ett sätt.

Farsdag firade vi iallafall. Mycket pga att man blir påmind av tv-reklamer o dyl. Hemmagjorda mackor och sedan mazariner och muffins blev det innan han var tvungen att åka och jobba.

Hade tänkt ladda upp några filmer sedan, får se om jag lyckas komma ihåg det :P
Nu har Ellie kommit hem från dagis och det låter som att en liten trollunge har vaknat så det är väl bäst att runda av :)

En lycklig Ellie har pippilotter i håret. Dock är det lite svårt kanske att

urskilja pippilotterna från lockarna ;P


 

Nova-Li "gymmar" ;)






« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.