Snart så...!

Timmen är sen, är helt slut efter att ha packat det sista. Det är samma visa varje gång man flyttar. Man intalar sig själv att det inte är "så farligt", det är inte så mycket grejer osv. osv. Jo, just det...!
Men nu är allt i princip klart. I morgon går flyttlasset mot Bjurholm och jag får äntligen träffa min trollunge! Jag kommer sitta som på nålar hela vägen dit.
Jag har sysselsatt mig så mycket som möjligt för att inte tänka så mycket på henne, men visst har det varit gånger då tårarna har bränt innanför ögonlocket av saknad efter krulltotten. Jag vet ju att hon har det superbra och det hade varit på tok för jobbigt för oss alla om hon skulle vara här medans packningen har varit i full gång, men samtidigt slås man av det dåliga samvetet...
Jag drömde inatt att vi hämtade Ellie men hon hade glömt bort mig... Åh vad det gjorde ont i själ och hjärta! Tur att det bara var en dröm.
Kan knappt vänta tills jag får borra in näsan i hennes lockar, snusa henne i nacken och pussa hela hon!
Min älskade lilla Ellie ♥

Ska försöka sova nu, morgondagen kan inte komma fort nog känns det som.


Fotot av lillasyster Julia



sandra - när två blir tre
2011-07-26 | 22:03:47 | http://sandeepistol.blogg.se/

sötnosar.

Jätte fin bild ju!

Men visst är det ganska skönt att få sakna varandra ibland också ? :)

usch sån hemsk dröm :(


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.