Dan' före dan'...

Herregud, det  var alltså över en månad sen sist jag uppdaterade (!?).
Men såhär i juletider och småbarnstider finns det ibland inte mycket tid över för att vara cool och hänga vid datorn för att vara så där uppdaterad eller uppdatera för en delen.

Jag har då iallaflall hunnit fylla år och firat både Anton, systers karl Glenn och mamma. Varit i Ö-vik och haft det trevligt, haft feber (igen), varit ute i skogen och hämtat hem oss en gran (helt lagligt i svärfars skog, faktiskt), bakat pepparkakor och lussebullar. Idag funderar jag på att göra iordning lite julgodis, om huvudvärken vill ge med sig.

Jag är så glad över våran gran. Har så länge velat ha en riktig julgran och nu äntligen har vi det.
Ibland glider jag lite snabbt förbi granen bara för att få känna den härliga doften ;P
Barret stör mig inte det minsta, än iallafall.

Jag tvivlade länge på att det verkligen skulle bli en vit jul men här i Bjurholm ligger snön tjock på marken och idag är det rätt kallt också. Tidigare när jag kikade var det närmare -15 ute. På tal om det måste jag nog fylla på med lite pellets. Vill inte att pannan stannar nu när det är så kyligt ute.

Känns som att det är tusen saker som jag måste göra idag och inget blir gjort, än mindre när jag sitter här :P

Jag har glömt mitt minneskort till kameran hos mamma (damn it!) så för att göra ett tråkigt inlägg lite roligare så får jag lägga in bilder från mobilen ist.


 

Lilltrollet som snart blir hela 4 månader :)

 

Ute på julgransjakt.

 

En mindre nöjd tjej ^^

 

Den autentiska granen.

 

Dagens bild från balkongen.

 




Sandra
2011-12-22 | 14:55:11 | http://sandeepistol.blogg.se/

Så underbart!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.