Pyret i v.36

Har suttit och gjort allt annat förutom det jag ska göra. Jag är lite småless på att packa och sortera så jag roade mig med att göra en liten video på magen och pyret däri :)


Tycker att det inte borde finnas så mycket plats kvar där i magen men nog lyckas h*n göra en hel del konster däri i alla fall ^^

sandra - när två blir tre
2011-07-20 | 19:04:19 | http://sandeepistol.blogg.se/

ja det måste vi göra ^^



naaw. tänk de! snart är h*n här ;)

Ska bli så spännande och se hur eran bebbe ser ut :)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.