v.39

Idag gick jag in i v.39 och har nu 13 dagar kvar till beräknad förlossning. Overkligt!
Dessvärre har jag fortfarande inga magbilder till godo men tänkte försöka fixa några till i morgon.
Vi var hos BM idag och allt såg bra ut, pyret är dock fortfarande rörligt och magen har sjunkit sen sist jag var där. Hon var lite konfunderad över detta, men som hon sa så kan det bero på att det var en annan BM som mätte sist. Hon ringde iallafall till spec.mvc men då det är så nära förlossning så var det inget dom tyckte behövdes kolla upp. Ska dock till BM igen nästa vecka för en ny mätning av magen.

Status i v.39
Vikt: 65 kg
Hjärtljud: 144
SF-mått: 34 cm


I övrigt går det sakta men säkert framåt. Nu är det mest mindre saker att fixa, tavlor som ska upp, mattor ska placeras ut osv. Lite onödigt dock att sätta upp tavlor och hyllor när det liks ska tapetseras men det blir inte nu på en gång och lite ombonat vill vi ju ha. Men jag kan nu säga att bebis är välkommen att entra världen närhelst h*n vill nu då det mesta i hemmet har funnit sin plats nu :)

Nu ska det kikas på film och sova!



sandra - när två blir tre
2011-08-08 | 13:46:13 | http://sandeepistol.blogg.se/

wei! spännande!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.