Ny vecka

Idag ville Nova-Li bestämt kliva upp betydligt tidigare än vad jag hade lust till. Klockan åtta gav jag upp mina försök att få henne att somna om och vi klev upp. Klockan åtta är väl egentligen ingen tid att gå upp egentligen, speciellt inte om man har en liten bebis, men om man är van att få sova till klockan halv tio-tio och varit uppe med en febrig tjej halva natten så känns det halvtung att kliva upp tidigare.

Pigg tjej.



Igår fick vi besök av Mattias och Frida och deras lilla Zaga som är 19 dagar äldre än Nova-Li. En riktig söting till charmtroll :) Ellie vart riktigt förtjust i henne.
Efter deras besök begav sig Anton på jobbet och jag och barna gick på en liten promenad med farmor som sedan bjöd på go'midda och äppelpaj till efterrätt.
På natten fick som sagt Ellie feber och nu är det bara att avvakta och se hur dagen fortlöper.

Ellie slocknade i lillasysters babylift, nyss hemkommen från farmor och farfar.



Fick beräftelse i slutet på förra veckan att Ellie har fått sin dagisplats så nu väntar vi bara på att dom ska höra av sig ang. inskolningen, förhoppningsvis har Ellie blivit frisk innan dess.



sandra - när två blir tre
2011-10-18 | 12:28:43 | http://sandeepistol.blogg.se/

haha.. jag med. Jag är lite orolig för mig själv att jag är så inställd på att det är en flicka.. om det kommer ut en pojke vet jag inte hur jag skulle reagera -glad såklart- men tänkte iom att jag är så inne på att det ligger en flicka där inne :)



Men tjockisen!! haha.. robbin kände nästan inte igenom hon.

haha men sötan!! Hoppas Ellie blir frisk snart stackarn.. <3

Sandra
2011-10-23 | 12:39:36 | http://sandeepistol.blogg.se/

Ja fast det har redan börjat på händerna och fötterna :((

Jag gillar inte att proppa i mig en massa piller så jag försöker bita ihop men blir det för mycket så ska jag göra som du :) puss!

Mariam
2011-10-28 | 14:31:58 | http://liferollson.blogg.se/

Jag förstår de sofie ;)

Men när kommar ni? :D:D:D:D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.