Jobb, jobb och jobb

Har inte uppdaterat på ett tag nu. Har varit så mycket jobb på sistone så det har inte funnits så mycket tid över.

Förra helgen jobbade jag dubbelt. Jobbade natt på fredagen, vilket var riktigt trist då härliga, vackra Matilda var och hälsade på och skulle ha lite utav en "sista natten med gänget" innan hon flyttar söderöver. Men jag hann träffa henne lite iaf, och det är jag glad över! =)

På lördagen jobbade jag ca: 14 timmar i sträck, först med att flippa burgare och sedan direkt till nattjobbet. Kom hem ca: 7-7:30 på söndagsmorgonen, sova, upp kl:17 och jobba kl: 18. Hem, sova, upp och sen nattjobb fram till fredagsmorgon. Är nu ledig fram tills på måndag, vilket känns riktigt skönt!

Där emellan har vi hunnit hämta ett akvarium som jag köpte för ungefär 9 månader sen av våran granne. Fixat och trixat och nu har vi två finfina svarta scalarer. Ska ut nästa vecka och köpa lite fler fiskar.


image6


Det var nog allt för denna gång, vad jag kan komma på!

Susanne
2008-04-20 | 00:41:33 | http://susannee.blogg.se

Fick du mitt sms som jag skickade förra veckan?

Puss! Aj miss jo :(

Sara
2008-04-20 | 10:41:00 | http://saravettersand.blogg.se

Oh vad roligt med uppdatering från dig! Jag har kommit på en bra födeledagspresent till pappa, prövade ringa igår men inte telefonen på! Ring mig när du har tid! Ikväll jobbar jag så... See you!

Tilda
2008-05-06 | 16:07:18 | http://pinkcoconut.blogg.se

Hej! :)Hur är allt med dig? Går jobben bra? Puss


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.