Long time no see

Ja, jäklar... Det var ett litet tag sen man var och uppdaterade här inne. Dock finns det väl inte så mycket att uppdatera med, det har väl mest bara varit jobb. I fredags så kom syster Sussilull hit, det var väl meningen att vi skulle på Umeå Open, men vi struntade i den och for och festade med Herr A och hans jobbarkompis Mr J. Det blev en rolig och blöt kväll, med ölkorvar, öl och Guitar Hero.
Dagen efter var väl å andra sidan inte så rolig, inte för min del iaf, men efter en uppkastning och några timmars extra sömn i Mr J's himmelsäng, var man som en ny människa och man kunde gå och jobba >.<

Snart är det dags att jobba natt igen, om ca 3 timmar, och efter det så ska jag ta bussen till Ö-vik och hälsa på min kära familj och gratta lillasyster och lilla Teo, som fyllde år tidigare i mars. 05:45 går bussen, borde, förhoppningsvis, hinna med den. Sova ngn timma på bussen och sen ta första bästa säng man ser när man kommer hem till lilla söta mamma.

Var och handlade förnödenheter tidigare inför natten, det är nog bäst jag hugger in i lasagnen jag köpte innan den blir alldeles för kall.

Hey Ho, Let's go!

Susanne
2008-04-03 | 21:33:41 | http://susannee.blogg.se

Att du glömde nämna att jag fick spö utav Buddah!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.