Snart slut...

...på semestern.. =/
Jag har spenderat mesta delen av min semester med kärleken och familjen. Största delen befann jag mig i Ö-vik och hos mamma. Så mysigt!
Jag höll på att gråta när jag skulle bege mig hem till Umeå igen. Jag har blivit så blödig.

Jag och A spontanåkte även till Graninge ett par dagar när vi hörde att mamma också skulle dit. Det var ju trots allt över ett halvår sen jag träffade min momma och moffarn. Det var också riktigt mysigt. Sol och bad och jordgubbar.

Annars så har jag inte gjort så mycket mer under min semester. Varit lat, njutit av ledigheten och läst böcker.

Idag var jag och A på inskrivningsamtal hos barnmorskan. Enligt henne är jag i v.9, jag trodde jag var i v.10 så, så långt ifrån var jag inte i mina beräkningar. Beräknad födsel är 13/3 -09. Men det lär säkert ändras när UL har gjorts. Sen går man ju som oftast över tiden som förstföderska. Och tur är väl det då det är fredagen den 13 då ;P
Jag har även gått upp 2 kg så nu väger jag hela 50 kg och alla mina värden var kanonbra.
Nästa möte med barnmorskarn är den 16/9. Då kanske vi även får lyssna på hjärtljud. Så spännande! =D

Diskat och storrensat i garderober har vi hunnit med också. Så nu är vi båda lagomt lata och trötta.

Ska snart se på film på 6:an, 40 year old virgin tror jag det var, det var ett tag sen man såg den filmen ^^

So lång!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.