Och på återseende

Jaa, här har man inte varit på några månader.
Det har ju mest varit jobb, jobb och jobb, inget roligt och inget vettigt att föreviga på denna blogg.
Inspirationen har aldrig infunnit sig inte heller orken.
På men nu är det förhoppningsvis på väg att förändras.

Idag har det stått handla-hyffsat-vettiga-grejer-till-lägenheten på planeringslistan.
Sagt och gjort har det inhadlats mattor, tidningsställ, madrass, hatthyllor samt skohyllor.
Så snart ser man att det faktiskt bor två personer i denna lägenhet.
Diskat och dammsugit och skurat har det också blivit av.
Och i morgon är det tvätta som gäller.

Jag saknar våra två tokkatter som vi var tvugna att lämna bort pga allergi. Men ändock så glad att det fanns en snäll själ  som ville förbarma sig över våra hårbollar. För att avliva dom ville varken jag eller Anton.
Vi har därefter ökat fiskbefolkningen i akvariumet och även skaffat oss tre råttor. Dom sistnämda gnagarna fick jag tjata mig till, till en viss del. Men efter att ha lovat dyrt och heligt att han inte hade något ansvar över dessa (låter som när man var liten och tjatade på mamma) så gav han med sig. Nu går han själv till buren och har kortare konversationer med de söta små, och tycker faktiskt att dom är väldigt söta (det var ju det jag sa!).

Jag är glad, nervös, rädd och upprymd. Det har varit en händelserik dag och jag är så lycklig och tokkär i min underbara karl. Hemskt törstig känner jag mig också. Ett glas iskallt vatten känns oerhört lockande just nu.
Ska nog ta mig ett sådant nu och sen snusa lite på herrn som ligger bakom mig och sover så sött.

Tack och hej
Leverpastej


Susanne
2008-07-11 | 18:46:59 | http://1990something.blogsopot.com

Duktigt kicka! ^^



JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ERAN SKULL! Och du får inte snusa på något annat än Anton nu. ;O


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.