Ack så tråkig

Idag har jag varit ledig. Och inte gjort ett skit. Det kan vara rätt skönt ibland att inte göra något. Det mest ansträngande jag har gjort idag (förutom när jag steg ur sängen och drog på mig kläder) var nog när jag åt.
Annars har jag nog mest suttit vid datorn och varit alldeles överdrivet tråkig.
Jag lever ett så tråkigt och händelselöst liv och denna blogg lär väl gå i samma anda ^^

Men nu när man har två jobb så ska jag väl förhoppningsvis kunna lägga undan och spara en del för kommande resor och festivaler och allt som man vill göra.

Ack ack vad tiden visar sent för mig som ska upp och jobba i morgon. Vill inte, vill inte, vill inte!

Avslutar detta inlägg med en låt som jag tycker väldans mycket om, många låtar av denna artist tycker jag om!



Imogen Heap - Hide And Seek



Susanne
2008-03-20 | 01:38:27 | http://susannee.blogg.se

Åh, den låten är så braa. Imogen Heap påminner mig mycket om Frou Frou, tycker du ska ladda ner lite utav henne. En låt med Frou Frou som jag gillar mycket är Hear me out. :)

Och på tal om sommar och festivaler; Jag vill på Peace & Love! Kolla in hemsidan - http://www.peaceandlove.nu/

Och innan jag går och lägger migll jag bara skriva; Man kan inte nå mig på mobilen just nu, för jag har bytt till Halebop men har inte fått något SIM kort än, vilket jag tycker är lite dumt av Halebop. Och så sist men inte minst - JAG ÄLSKAR DIG SYSTRA MI! Längtar tills jag kommer upp och hälsar på. God natt och sov sött, pusseli puss puss!

liza
2008-03-20 | 22:59:52 | http://lliza.blogg.se

snygg blogg, gillar att den är så enkel men ser så snygg ut! :)
hoppas du haft en bra kväll


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.