Det är äckligt ibland...

Lättnaden är total här hemma!
Det har varit stopp i toaletten sedan igår kväll, om det beror på att jag kom hem i går eller ej låter jag vara osagt...
Med otömda tarmar och fulla blåsor har det varit en lite spänd stämmning här i lägenheten. Det hela blev inte bättre utav att jag i en av mina många disträa stunder gick på toan och gjorde nr 2 och kom på mitt misstag på tok försent...
Paniken steg med vattenhöjden och där inne spenderade jag en timme av mitt liv med att spola och spola och spola och fyllde skurhinkar med vatten och hällde ner i toan. Samtidigt som jag bad till alla gudar och gudinnor att det skulle ge med sig. Det ville det helt enkelt inte. Förtvivlat och något generad gick jag till herr A och erkände mitt misstag, efter ytterligare en massa spolningar med herr A i fronten gav det iaf med sig. Med en jädrans sscchlooooouuurp!
Det är ett förjäkla dåligt tryck i vattnet i den här lägenheten, faktiskt. Tror det har en del att göra med att det blir stopp i toan, för inte är det första gången det händer och säkerligen inte den sista.
Nog om stopp i toaletter och exkrementer.

Var hemma och häslade på familjen i helgen, det var så kul att få träffa alla, hann dock inte umgås med alla så mycket som jag ville. Men får ta det nästa gång jag är ledig en hel helg.
Varför ska helgen vara så kort för?
Ser fram emot nästa helg då Suss kommer. Då var det tänkt att hon och jag och förhoppningsvis herr A ska på Umeå Open.

Nu börjar mina ögon indikera på att det är dags att krama kudden.

Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite.

Susanne
2008-03-19 | 00:45:45 | http://susannee.blogg.se

Haha. Ni får be en rörmockare eller något komma och kolla på det där tycker jag. Så där kan ni inte ha det hela tiden. :/

Nu till att svara på dina kommentarer:
Ja, det är riktigt synd att Rock Am Ring biljetterna tog slut så fort. Mer än hälften av de band och artister som är bokad dit vill man ju se. Men jag är riktigt sugen på Peace & Love, men samtidigt är jag väldigt sugen på Hultsfred också. :/ Och jag vill ju mer än allt ha med dig också, för annars så kommer jag vara tvungen att åka själv, och det vill jag ju inte.

Tack så mycket för den fina komplimangen! :) Du får ta och börja fixa och trixa med din design du med tycker jag! ^^ Nästa helg kanske du borde passa på att leka med den då jag är hos er så jag kan hjälpa dig. :)

sandra
2008-03-19 | 16:02:51 | http://sandraliksom.blogg.se

aj knåååw.. bajs modo! fast Timrå är bättre än modo.

mahaaa..jag gjorde stopp i toan i oskarsgallerian DE#N DÖH!! fast efter en halvtimma så fixande det sig.. jag tog toa borsten xD hahaha

sandra
2008-03-19 | 17:02:39 | http://sandraliksom.blogg.se

haha en väldans söt bebis :D

haha jaaaa jag tänkte på dig då jag gjorde stopp i gallerian xD hahaha


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.