God morgon, god natt

Då var man hemma efter att ha jobbat natt.
Trivs verkligen med det här jobbet. Så lungt och skönt, titta på tv och läsa bok.

Och som jag misstänkte så missade jag bussen >.<
Men storasyster ringde och jag fick prata med min älskade, saknade systerdotter och eftersom vi inte har pratat med varandra (varken med Sara eller lillsötis, på en evighet känns det som) så ville jag egentligen inte sluta prata.
Men det hela löste sig med att min snälla granne skjutsade mig på jobbet då herr A inte kunde stå till min befogenhet, då han var hem och hälsade på mor och far sin.

Kom på att jag hade en helkonstig dröm i går natt...eller dag blir det ju. Fast jag drömmer iofs alltid konstiga, knepiga drömmar.
Drömde att jag skulle tatuera mig på ryggen, föreställande två artister på scen uppträdandes. Kan dock inte minnas vilka det var men bandet skulle föreställa Simple Plan...(?)
Saken hör till den att jag lyssnar inte ens på dom, men alla skulle tycka att jag var super cool som hade dom tatuerade på ryggen, inte själva bandet Simple Plan utan dessa två artister som utgjorde bandet.
Min plan var att ha tatueringen mellan skuldrorna men det slutade att tatueringen täckte hela min rygg och jag tyckte den var hur häftig som helst. Vaknade sen och besvikelsen var oerhörd när det gick upp för mig att det hela var en dröm och ingen häftig tatuering prydde min ryggtavla.

Ska nog bege mig in i drömmaranas fantastiska och ibland otäcka värld. men innan dess vill jag dedikera en låt till min kära lillasyster Sussibus.




sandra
2008-03-14 | 10:21:01 | http://sandraliksom.blogg.se

jag fann den låten till hon! mog mog!! ge mig den!! dedikera den till mig!!!! aaaah!! ... ? hje! jag vill åxå ha bebis mage ^^

(mog mog ska alltså föreställa omg omg. och hje.. det kan du nog räkna ut själv ;)

Susanne
2008-03-14 | 12:50:21 | http://susannee.blogg.se

Haha, men Sofie. Simpel Plan av ALLA band!? xD
Jag ska till Robert i slutet av denna månad eller början av april och tatuera mig! :D Wuho!

Vad gulligt av dig att dedikera denna låt till mig. PUSS på dig sötfis! :*


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.