Minne som en guldfisk

Min lillasyster fyllde tonåring idag...eller igår. Och såklart skulle jag glömma bort det.
Men med tanke på antalet syskon jag har så är det inte det lättaste att hålla reda på alla datum och födelsedagar. Och att jag har minne som en guldfisk, yr som en höna, plus att jag jobbat natt två nätter i rad vilket gjort att jag är helt dagsvill, underlättar inte det hela heller.
Men skäms gör jag ändå...
Tur att mamma ringde och påminde mig, kl 17, jag var praktiskt taget nyvaken, sjöng en drudelutt för henne och frågade käckt hur det kändes att fylla 35.



Jag ska kompensera min älskade lillasyster med en rejäl födelsedags present!

Och nu börjar eländet med att vända tillbaka dygnet. Jag får nog ställa klockan i hyffsad tid i morgon och se till att verkligen få ur min ända ur sängen då den ringer. Det kan bli svårt... För jag har 0 i självdisciplin. Och för att jag överhuvudtaget ska ta mig upp i morgon krävs det således att jag går och lägger mig. Det är nog hög tid för det nu.
Men innan dess ska jag i vanlig ordning lägga upp en musiksnutt.
Tillängad min lillasyster, Mariam.

Bob Dylan - Forever Young



Susanne
2008-03-24 | 04:47:14 | http://susannee.blogg.se

Du ska inte vara vaken vid den här tiden Sofie! (ska jag säga, klockan är fan fem)

Snaaaart åker jag till eeeer! Och Bob Dylan forever in mai hart!

Susanne
2008-03-24 | 04:48:05 | http://susannee.blogg.se

Ser förresten att du har exprimenterat lite med din bligg. Fiiiiint! ^^

Susanne
2008-03-24 | 05:10:12 | http://susannee.blogg.se

Men, att jag inte läste din kommentar först innan jag kommenterade dig!
Känns som om alla har gett upp hoppet på mig. Så det där rörde verkligen syster. LOVE! Blev rakt tårögd. Men ska få en tid hos doktorn snart, ska prata om att börja med antidepressiv då varken mamma eller jag kommer på någon bättre lösning.
Åh, vad jag längtar tills jag får komma till er och må bra igen.

Massa kärlek till dig min allra älskade syster!
Ska lägga mig och försöka sova jag med.
God natt, eller god morgon blir det väl nu. PUSSSS!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.