Småjävlar

Första inlägget i min första blogg.

Sprängande huvudvärk, som om ett dussin små jävlar just lärt sig stepppa, steppar de över min arma hjärna med vassa klackar...
Med 0 huvudvärkstabletter hemma och ingen cola så långt ögat kan nå får jag nog gilla läget, ta en snus, le förnöjt och börja planera en trevlig hämd för dessa steppande småjävlar...

I morgon är det dags för jobb igen, kväll. Inget som jag ser överdrivet fram emot, särskilt inte med ett munsår som börjar anta formen som Afrika på världskartan.
Det hade väl varit en sak om man inte hade kunder att bemöta... Men att se skräcken i ögonen på dessa stackare medans man tar deras beställning, viskningarna om huruvida det är ett levande ting...näe det är inge vidare kul.
Okej...det var en grov överdrift. Det håller på att läka men ser inte så attraktivt ut, värre är att så fort man ler så spricker det upp och man börjar blöda. Hur fräscht är det på en skala?

Kan inget gå min väg?


Det blev ett pessimistiskt första inlägg, vilket kanske inte var meningen, men ikväll skyller jag allt på de steppande småjävlarna...

Susanne
2008-03-10 | 22:53:52 | http://susannee.blogg.se/

Jag visste att det skulle bli kul att läsa din blogg! (och intressant)
Du skriver så bra syster! ^^

Susanne
2008-03-10 | 22:54:37 | http://susannee.blogg.se/

Och förresten, glömde att säga i telefon att den enklaste stilmallen att fixa sin blogg på är fashion enligt mig! :)

PUSS!

sandra
2008-03-11 | 20:18:22 | http://sandraliksom.blogg.se

synd om dig fifi =/
kult att läsa dock :D

Sara
2008-03-12 | 10:35:57 |

Hej syster! Du är rolig du!!! Sötfis! Hoppas att allt är bra med er? Love you...

Kramar från storsyster


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.