Tidsoptimist

Kanske jag hinner med ett litet inlägg innan jag beger mig av för att jobba natt.
Tidsoptimist som jag är så lär jag väl missa bussen. Oombytt och oborstad.
Denna dag har inte varit produktiv, ja förutom att jag levlade min priest till 16... ^^
Efter över ett års uppehåll med WoW har jag alltså börjat spela lite igen, dock inte så seriöst som det var då jag verkligen var nere i WoW träsket då man knappt hade tid för att gå på toan än mindre att äta för man körde ju instancer, uppbokad för att köra Ahn'Qiraj och Naxx som var dom instancer som gällde när jag tog mitt långa uppehåll ^^
Nog om det!

Nu måste jag rusa så jag hinner med bussen!

sandra
2008-03-14 | 10:17:47 | http://sandraliksom.blogg.se

Ahn'Qiraj, naxx al kajda jag fattar int na >.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.