Söndag

Idag är det söndag och jag är sjuk, igen.
Det började igårkväll att jag hade ont i halsen har sen inte sovit riktigt på hela natten och 04:30 gav jag upp försöken att sova. Illamående och ont i magen. Var livrädd för att jag skulle åka på magsjuka. Har ännu inte kräkts nånting men jag mår inte alls bra =(
Dom ringde från jobbet idag och undrade om jag kunde jobba, förklarade läget och dom var väldigt förstående.

Igår beställde jag julgardiner och lite pynt från jotex. Åh vad jag längtar tills vi kan få börja fixa och dona här hemma och göra det julfint.
En gran ska vi också ha. Jag vill helst ha en riktigt men har fått ge med mig och en plastgran går alldeles utmärkt det också. Bara jag får ha en julgan att pynta ;)

Jag och Anton har ju varit i ett stort behov av en soffa och igår ringde svärmor och tipsade om en soffa på blocket.
Utifrån bilden såg den riktigt fräsch ut och vi var även dit och kikade på den.
1500:- skulle dom ha för den. Ett kanonpris för en soffa som inte var det minsta sliten och skön att sitta i.
En hörnsoffa i skai så bebiskräks och annat blir lätt att torka bort ^^
Det blir våran gemensamma födelsedagspresent från svärmor och svärfar =)
Så när Anton kommer hem från jobbet så åker vi dit och hämtar den, eller det kanske blir bara han, det beror nog på hur jag mår då.
Men glad och lättad är jag iaf att sofffrågan har löst sig. Inte så kul att sitta och amma eller låta en bebis sova i en soffa som luktar kattpiss =/

Ska försöka få i mig nån macka nu kanske vila lite så man känner sig mer som folk.

Take care!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.