Två sjuklingar

Idag har jag varit hemma från jobbet. Det har artat sig till en förkylning och jag har lyckats smitta Anton.
Så här ligger vi och snorar och hostar ikapp ;P

Igår var vi hos barnmorskan. Jag vägde hela 55,9kg och alla värden såg bra ut, dock har järnvärdet sjunit men inte så pass att jag behöver äta någa tabletter eller dylikt. Fick hem papper på vad jag kan äta som innehåller järn.
Lyssna på hjärtat fick vi också göra. Vi hade en barnmorskestudent med som fick göra det men hon hade lite svårt att hitta så vår ordinerie fick ta över på slutet så vi fick höra ett litet hjärta slå. Så häftigt varje gång! =)

Igår kväll så fick Anton sig en rejäl överaskning också av lilla mini. Med en rejäl karatespark rakt i flatan på honom. Helt oförberedd och en aningen chockad ryckte han till och det fick jag ett gott skratt åt. Han är för söt!

Nu har han varit go och hyrt två filmer som vi ska mysa ihop och se.

Bjuder på två magblder (v.22)

     

Ha de gott!

Mamma
2008-11-04 | 19:57:35 |

Sötis mage. Jag längtar tills du kommer. Kramisar

Tilda
2008-11-13 | 20:20:44 | http://pinkcoconut.blogg.se/

Hej snyggo!

Jag såg ditt inlägg nu. Vad kul att höra av dig. OCH GRATTIS :D Hur känns det? Vad kul för er!

Här nere går allt bara bra. Jag jobbar och står i som vanligt dygnet runt :p

Jag kommer att vara i Norrland vecka 1. Det vill säga nyårsveckan. Är ni i Umeå då måste vi ses!

Hälsa och gratta Anton i förskott från mig, han fyller ju år snart :)

Hoppas att ni blir friska snart! Sköt om dig/bäbisen/Anton, er lilla familj helt enkelt :)

Massa mega kramar, Tilda!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.