v.22

Jag är i vecka 22, jag har gått 21 fulla veckor och 2 dagar. Och magen den växer och bebisen sparkar och gör kullerbyttor där inne. Jag tror h*n passar på medans det ännu finns plats för kullebryttor ;P

Jag spenderar min sista vakna stund varje kväll för att kika på magen och se hur den rör sig efter bebisens rörelser.
Det är så häftigt, så jag uppmuntrar oftast och ber om mer. Snart får jag nog käka upp att jag så ivrigt vill att mini ska sparka ^^
Igår kröp jag tätt intill Anton så han fick sig några karatesparkar i ryggen han också ;P

På måndag ska vi till barnmorskan, då får vi förmodligen lyssna på bebis hjärtljud och jag längtar!

Förövrigt har det varit en mycket bra dag idag. Trots att det var tokmycket folk på jobbet och en massa stress så har mitt humör varit på topp.
Första snön har anlänt till Umeå och det är alltid så mysigt med den allra första snön.
Jag hoppas att det får bli en riktig vinter i år med snö utan en massa slask.

Ikväll är det lösgodis och dricka som gäller för min del. Anton är på jobbet och spelar poker med jobbarkompisar, så det är jag, bebis och tvn ikväll, med en massa gotta!

Nästa helg ska jag åka hem till Ö-vik. Jag längtar! Jag hoppas att nästa vecka går fort!

Nu ska jag tända lite ljus och mysa med magen ;)

Go' kväll!

Susanne
2008-11-01 | 15:41:21 | http://1990something.blogspot.com

Jag ska troligen hem snart jag också, efter den här kommande veckan, hoppas du är kvar i Ö-vik när jag kommer hem så jag får träffa dig! :D Och hoppas jag får pengar av pappa så jag kan åka hem. :)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.