Freddie Mercury

Om han hade levt idag skulle han alltså vara 62 år. Han fyllde nämligen år i förrgår.
Jag har kommit in i en Queen period nu där mina lediga stunder förgylls av Freddies skönsjungande stämma.
Bebisen kommer att vara ett Queen fan den dagen bebisen väljer att komma ut.

Tycker om texterna, hans underbara röst, och det beundransvärda överbettet.
Synd bara att han inte fick leva längre. Men så verkar det vara med många storheter.
Och nar man vet om hans öde så tar man sig till hans låtar på ett helt annat sätt.
Han var grym och bandet var/är en av de bästa rockbanden i historien, enligt mig.





























Snart klar ^^




Haha, älskar denna video med Chrisopher Lambert. Min hjälte ;P








Verkligen grym imitation av Freddie denna pojke gör.





Jag kan nog inte sluta...










Denna låt och nästa får mig att storgrtåta varje gång jag lyssnar på dom.





Freddies sista musikvideo. Det är så sorgligt att se hur smal, urmärglad och sjuk han är.
Och låttexten såklart.

Nu ska jag gråta en skvätt ;P


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.