LCHF

Susanne tipsade mig om en metod som heter LCHF metoden vilket innebär att man ska äta lite kolhydrater och mycket fett.
Så idag börjar vi vårt nya liv (hur ska jag överleva utan cola?!). Men vi kommer dock fortfarande ha lite kolhydrater som couscous, bulgur, potatis men betydligt mindre. Efter ett samtal med mamma så insåg jag att det skulle bli dyrt, mycket dyrt att äta sig mätt på enbart kött och sallad. Så idag stod kyckling med creme fraich samt lite couscous till.
Det ska bli spännande och se hur den här metoden fungerar. Ska även börja träna pilates, har fått låna en pilates dvd av söta Susanne.
Jag har ju ändock lite lättare då jag bara ska gå ner 5 kg det kan bli lite tyngre för Anton som vill gå ner ca: 20kg men är man två så är det betydligt mycket lättare, vi får sparka varandra i röven om nån  av oss börjar ge vika ;P

Bjuder på lite före och efter bilder.





Bilderna till vänster är Ellie ca 7 veckor gammal i magen och bilderna till höger är ca 7 månader efter förlossningen.
To be continued...
Nu vill Ellie ha sin mamma.

Ha det gott!!




Susanne Euvel
2009-08-25 | 00:03:15 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag hejjar på er! :D <3


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.