Lite bilder på lägenheten

Slänger in lite bilder på vardagsrummet och köket (de rum som är någolunda i ordning)


Bokhyllan i mitten har jag målat om och måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet (den ser iaf bra ut på avstånd ;P)

Några mörka bilder på köket (diskbänken undviker vi då jag inte plockat undan efter middagen). Ellie insisterade på att få vara med på bild också ;P


Ellie i hoppgungan. Hon har inte riktigt fått kläm på det
hela än ;)


Lägger nog upp lite fler och bättre bilder framöver.
Idag har gått lite i lathetens tecken, efter att ha spenderat dagar med att måla, borra, sortera, plocka upp, plocka fram, plocka bort, packa upp, packa in... Ja, you get the point.. Så känner jag att jag förtjänar att vara lite lat.
Varit lite förbittrad också då jag öppnade ett brev från skatteverket där dom tyckte att jag varit så duktigt på att lägga undan lite pengar varje månad att jag gott kunde ge dom 4117 kr... "Skatt att betala" heter det... Jojo, dom hörde nog att jag ville till IKEA i slutet av månaden så då passade dom på. Hm!
Nåväl, det är bara att betala och låtsas se glad ut som min kära mor sa.

Anton är på jobbet, Ellie ligger och sover och jag börjar få lite långtråkigt. Jag ska nog hoppa i säng och läsa lite.
 


sandra
2009-08-19 | 17:51:56 | http://sandraliksom.blogg.se/

ja jag vet ^^ men det är kul att disskutera med dom ibland så dom känner så riktigt dumma ^^

fint li har i lägenheten. har lite problem med att kommentera -morr-

sass
2009-08-19 | 19:51:26 | http://sandraliksom.blogg.se/

ja jag vet ^^

men det är kul att diskutera med dom så dom känner hur illa dom är haha.

fint nu haaar! puss


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.