Ja må jag leva...

Ja må jag leva uti hundrade år!
Japp, idag är dagen för 26 år sedan jag bestämde mig för att lämna min mors trygga mage och utforska världen.
Vi firade med att vaccinera oss alla tre idag. Än så länge har ingen utav oss börjat gå baklänges och det bådar ju gott.
Lite öm i armen börjar jag känna mig men annars så mår vi alla finemang.
Efter att ha velat fram och tillbaka om att vaccinera oss bestämde vi oss för att det var bättre att riskera att bli lite hängig av en spruta än att riskera att bli riktigt sjuk i influensan.
Så nu är det som sagt gjort!

Idag har jag fått extra mycket kramar av Anton och Ellie har med sin uppvaktning visat sin ömhet till sin mor genom att slicka mig i ansiktet och slagit mig med pennor. Vad jag älskar den ungen! ♥
Anton köpte hem en tårta och annat smått och gott så vi har frossat i det här på kvällskvisten och presenterna kommer lagomt till jul ;)
Besvärligt att när man har som mest utgifter så får man även som mest räkningar och annat skit.
Tv:n i vardagsrummet har pajat. Igår tog det två, två!, timmar för den att starta. Så det har varit en karl här idag och kikat på den. Som tur var gick det på garantin så vi kunde båda pusta ut.
En del av julklappsinköpen är också avklarade.
Ska handla resten när jag är i Ö-vik.

Näe nu ska jag nog ta mig en bulle till och krypa upp hos Anton och mysa!

Ha det gott!



« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.