En liten update

Tänkte ge mig på en liten update om läget.
Vi är just nu mitt uppi en flytt. Vi var och besiktade lägenheten igår och fick även nycklarna till lägenheten så nu är det frittfram för oss att flytta in.
Äntligen!
Just nu känner jag mig som en hoarder (ok där tog jag i och överdrev en smula), men lådor upptravade på varandra runt om i lägenheten har vi och sopsäckar fyllda med kläder... ja, en slags ordnad kaos kan man väl säga.
Så nu flyttar vi hela lasset (tur att Anton har stora starka vänner ;)). Känns ganska skönt att vi bara flyttar några lägenheter bort.
Snart kommer även staketet upp och vi ska få ny kyl och frys nu i höst.
Najs!
Vi kommer nu att vara utan internet några veckor. Jag klarar mig fint, jag har mer än hälften av Sagan om Isfolket kvar att läsa. Värre lär det väl bli för Anton ;P
Men det är bara nyttigt för oss båda att vara utan internet.

I tisdags fick jag äntligen bevittna när Ellie rullade runt från mage till rygg, inte en utan två gånger på rad, även Anton fick bevittna det hela. Ellie såg lika förvånad ut båda gångerna med vad hon åstakommit. Och jag skuttade runt och applåderade som en annan fåne xP
Nya ljud upptäcker hon för var dag som går nästan och just nu är fötterna hemskt intressant och att suga på överläppen är väldans roligt och när hon är lite småtrött så håller hon på med högra örat så det blir alldeles rött.

Kan tillägga att mjölkpaketen är borta och idag ska akvariumet rengöras så nu slipper jag ha dåligt samvete för sniglarna som huserar i pölen på botten >.<

Här ska flyttas!

Ha det gott!

Mamma
2009-07-31 | 10:58:30 |

Tycker att det är bra att ni blir utan internet ett tag, problem är ju när räkningar ska betalas men annars är det bara nyttigt.Hur gick det med magasinkärran då? Fortfarande inte inhandlad kan jag tänka mig :D. Ni kommer att ha en rolig tid fram över med Ellie, nu kommer det att upptäckas nya saker hela tiden, kan se dig yra omkring för att hitta kameran :)Puss


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.