Husdjur kvar

Vi har inte rengjort akvariumet ännu, det är fortfarande lite lite vatten och grus kvar.
Igår kväll tittade jag lite närmare på det och till min förvåning så ser jag att vi fortfarande har några husdjur kvar, sniglar rättare sagt. Jag räknade till 3-4 st.
Jag fann mig snart fylla i lite mer vatten i akvariumet.
I hela friden varför?!
Sån är jag antar jag...



Sara
2009-07-26 | 11:02:20 |

SOFIE!!! Inte för ett par sniglar, vad du är knäpp!!! Sniglarna hör inte dit... :-D

Anonym
2009-07-27 | 17:51:53 |

Håller verkligen med Sara! Sniglarna hör inte till ett akvarium, det blir ju mängder till slut, precis som med råttor. Ibland måste man bara göra sig av med vissa slags djur, du sitter ju inte och gullar med myggen, eller gör du???????

Mamma
2009-07-27 | 17:53:18 |

Asså!!!! Det var jag alldeles nyss men namnet ramlade bort :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.