Update

Dags att åter uppdatera lite. Passar på medans bebis ligger snällt och innan jag hoppar i säng.
Susanne med familj är ju som sagt här. Så härligt att ha dom "hemma" igen. Lilla Roky är så vannsinnigt söt.
Vi har mest bara umgåtts, gått på stan, spelat kort. Grabbarna har varit ute och spelat basket osv.
Jag har gått och blivit blond och Susanne har inget hår kvar >.<
Blekning, på blekning, på blekning + permanent = inte bra för hår.
Men vacker är hon ändå!

Igår hade vi namngivelsefesten. Många nära och kära kom. Barndomsvännera Ida och Lena kom samt Idas mamma Ingela och lillebror Eje.
Superkul!
Återse gamle far fick man också, första gången Ellie träffade sin morfar. Men som alltid så finns det för lite tid så vi hann inte se så mycket av pappa som jag ville. Men vid det här laget bör man ju vara van.
Känner mig alltid så dum och bortkommen i han och hans familjs närvaro. Vet aldrig vad jag ska säga och när jag säger något så låter det så dumt i mina öron att jag bara önskat att jag hållit mun.
Nåväl...
I övrigt var det en kanondag, det trista vädret till trots. Ellie fick vandra i mången famn, vilket hon nog inte hade något emot.
Antons familj fick för första gången träffa min familj och det var nästan som en enda stor familjefest ;P
Ellie höll tal där emellan när vi läste upp dikter och Sandras skönsång.
Hon låter mest hela tiden nu, den lilla damen. Gnälliga Ellie är hennes nya smeknamn ;)
Anton har åter åkt hem till Umeå medans jag stannar kvar ytterligare. Vi ska förhoppningsvis åka till Graninge någongång i veckan så då kommer han igen. Han ville passa på och umgås med sin bror som är hemma och hälsar på.

Sovdags! Lilltrollet har redan fallit ifrån på madrassen.

Ha det gott!





« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.