Blåsigt värre

Tänkte starta detta inlägg med att svara min mamma.
Nej, jag hade redan glömt bort att det var baka bullar jag skulle göra när det var sånt trist väder. Det blåser en massa och det är mulet trist väder. Man kanske ska passa på nu när Anton är hemma :)

Idag så har vi gjort hand och fotavtryck av Ellie. Stor skillnad om man jämför med fot och handavtrycket som gjordes på henne på Barn 4 när hon var nyfödd, måste köpa mer av detta så man kan göra om någon månad igen. 
Som vanligt ligger lilltrollet och sover i sin babysitter. 
Hon skrattar så underbart när man leker med hennes händer och sjunger ramsor. Att ens barn skratt kan göra en så lycklig. Men nästan alltid när hon antingen ska försöka "prata" eller skratta så får hon hicka. Det slår nästan aldrig fel och då blir hon nästan förbaskad istället ^^
Hon har väldigt lätt för att få hicka, det är mer regel än undantag att hon hickar, minst 2 gånger per dag.

Näe nu ska jag ta och göra någon nytta här hemma, tror jag.

Ha det gott



Susanne
2009-06-04 | 14:55:46 | http://ultrapid.blogg.se/

Åh, jag längtar tills Roky börjar skratta sådär gott. ^^

Blir redan varm i hjärtat när han ler omedvetet i sömnen. :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.