Nationaldagen

Det har inte varit så mycket firande idag. Inte för min och Ellies del iallafall.
Anton och en kompis till honom har suttit och spelat kort och druckit öl idag och är nu ute och svänger sina lurviga.
Vi har kommit överens om att han ska sova hos sin polare då jag vet hur det brukar bli när han är ute (det slinker oftast en eller två öl för mycket). Jag vill i möjligaste mån inte utsätta Ellie för alkoholpåverkade människor särskilt inte närstående så som pappa sin och inte han heller..
Jag tror inte det är bra för barn att se sina föräldrar så personlighetsförändrad som man blir när man druckit, spelar ingen roll hur liten eller stor som är.
Men det är inte ofta han festar, vilket jag tycker är väldigt skönt. och det tror jag han också tycker ;P
Plånboksvänligt också ^^
Partyn och festandet är inget som lockar mig längre. Inget jag saknar eller kommer återuppta när ammningstiden är över.
Jag är hellre hemma och umgås med nära och kära.

Anton var och köpte hem gottis till mig så nu ska jag ta och dra igång en film, krypa upp i soffan med Ellie sovandes bredvid mig och ha det mysigt. Bara vi två :)



Mamma
2009-06-07 | 00:09:09 |

Varför kunde vi inte titta på film tillsammans då???

Hoppas att du och Ellie hade en mysig kväll i alla fall :)

Längtar tills vi ses nästa gång och Susanne,lille Roky, Daemon o alla andra syskon med respektive tillsammans får ha lite mys.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.