Onsdag

Så var det onsdag igen. Igår kom vi hem till Umeå efter en vecka i Övik. Bilfärden hem gick bra och väl hemma så tog vi det lungt framför tv:n innan det var dags att hoppa i säng.

Idag har vi inte gjort många knop. Jag och Ellie klev upp kl 9 och lät Anton sova ut.
Gav Ellie medicin, tittade lite på tv medans Ellie sov vidare. Varit och handlat, busat med lilla tjejen, haft lite besök och pratat med Sara och mamma i telefon. Mer har vi nog inte gjort, förutom att äta.

Ellie är på sitt kvällshumör då det enda som duger är när man är uppe och går med henne. Kan bli lite jobbigt i längden. Tur att det finns bärselar ^^
Hon är helt hopplös när det gäller tv:n också. Hon försöker så mycket det går att titta på tv. Så vi får vackert ha tv:n släckt under dagen hon är vaken.

Har tänkt att jag ska försöka börja träna också. Vara ute och springa med Ellie i vagnen och träna lite i vardagsrummet. Skulle vilja simma också. Nu när det är sommar kan man ju hoppa i sjön och simma några länger. Får se hur man gör när det blir för kallt att göra det. Det går ju alltid att ta sig till simhallen om inte annat.

Tror det är en liten dam som vill ta sig ett litet mål.


 

Susanne
2009-06-03 | 18:36:05 | http://ultrapid.blogg.se/

Tänk om vi bodde närmare varandra, då kunde vi träna tillsammans!

Mamma
2009-06-04 | 10:47:46 |

Skulle vilja se dig vara ute och springa med Ellie i vagnen, det skulle nog vara en syn för gudarna. Ursäkta det var inte illa ment men det skulle vara skit kul att få se :D

Undertecknad
2009-06-04 | 12:16:20 |

Haha, jaa mamma ^^ Jag vet inte men när jag försöker föreställa mig det själv så haltar jag, konstigt nog... Lite som ringaren i Notre Dame xD Anton får så lov att springa med vagnen så springer jag bredvid ;P

Mamma
2009-06-04 | 12:39:52 |

Det tyckte jag var ett mycket bra förslag. I dag håller jag forresten på att baka bullar. Gör du också det eller har ni fint väder idag kanske??


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.