Ellie har fått en liten kusin!!

Kring 19-tiden i kväll fick Ellie en liten kusin och min lillasysteryster Susanne blev mamma till en liten grabb :D

Roky



Vikt och längd vet vi inte än men mamma fick ett mms utav Susanne och han är så otroligt fin och söt!
En liten lintott.
Vi allra flesta har ju gått och trott att det har bott en liten flicka i Susannes mage men som alltid så ska Susanne gå emot strömmen och ut kom ju då en liten dräng.
Jag är så stolt över henne, vilken prestation!
Kan inte bärga mig tills vi får träffa honom. Kan bara tänka mig hur mamma måste känna.
Jag fick tillochmed höra honom gny i bakgrunden och då kunde jag inte hålla mina tårar borta. Och inte mamma heller.

Stort, stort grattis till Er, Susanne och Daemon till er lilla Roky
Jag är så stolta över er!
<3





Susanne
2009-05-30 | 22:53:24 | http://ultrapid.blogg.se/

Som jag önskade att ni kunde vara där med oss.

Men nu är det bara ca en månad kvar tills vi får kramas allihopa igen!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.