Fredag

Tänk... Idag om nägra timmar är min lillasyster Susanne Fru Euvel.
Hade nog aldrig kunnat tro att hon skulle bli först ut i vår syskonskara. Men jag är så lycklig för hennes skull!
Lite tråkigt att man inte kan närvara vid själva vigseln men det kommer ju en sommar också och då ska dom ha en en liten bröllopsfest för familjen :)

Jag saknar henne så mycket...!

Idag klev jag och Ellie upp ganska så sent, för att vara vi. Klockan 09:30 steg vi upp, trots att vi gick och lade oss tidigt igår kväll.
Nu på förmiddagen har jag sjungit med Mora Träsk för Ellie tills hon somnade. Jag vet inte om jag ska ta det som ett bra eller dåligt tecken :P Jag tror jag måste införskaffa mig Mora Träsk DVDs.
Så nu ska jag ta och äta lite frukost och sen blir det till att putsa fönstren och plantera om blommorna här hemma.

Ellie skiner upp som en sol varje gång Anton kommer hem från jobbet, det är så sött! Det är pappas flicka :)
Igår var hon så där kinking som hon kan vara på kvällskvisten så jag fick ha henne i Babybjörn och gå omkring här hemma för att hon skulle somna. Filt och tutte gick inte för sig den här gången ^^
Men tillslut gav hon efter för John Blund och då var också jag helt färdig så det vart God Natt för min del också och Anton kom kort därefter, helt slut efter dagens arbete.

Jag har hittat en av mina favoritradioprogram, Vinyl 107 :)
Jag har lyssnat på den i några dagar nu och eftersom jag bor i Norrland så är det tur att det finns webradio så man ändå kan lyssna på den :)

Näe nu måste jag få något i magen!

Ha det gott!

Susanne
2009-05-16 | 12:09:06 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag saknar dig med systra mi! <3

Jag hoppas vi kan åka upp snart.



Kolla in här förresten; http://www.brollopstorget.se/Partners/090515/

Jag var tvungen att göra en liten sida. :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.