Kvällsgnäll

Jag och Wilma fick till två par fina pärlhalsband på blått snöre. Många pärlor hamnade nog på golvet också.
Både jag och Mariam bakade cholkadmuffins men som alltid misslyckades jag medans Mariams blev bra.
Aja, för nån går det nog alltid ner.
Hjälpte även mamma att olja in trallen nere på altan. Tycker sånt är så roligt. Konstigt nog...

Just nu sitter mamma och visar mig bilder på hennes bebismage när hon väntade Susanne. Dom är förträffande lika deras magar ^^
Och Ellie är på sitt kvällshumör, grinig och gnällig. Hon vill inte att jag ska sitta still och framför allt inte vid datorn :P
Ska nog ta och byta blöja på damen i fråga. Sen blir det Det okända, om Ellie tillåter vill säga.






Susanne
2009-05-26 | 21:46:07 | http://ultrapid.blogg.se/

Du får ta och fixa en bild och skicka till mig på mammas mage när hon bar på mig! :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.