Molnigt

Klev upp i morse i tron om att klockan måste vara minst 11.
När jag kom upp för trappen fick jag syn på lillasyster charmtroll, Sandra, detvar en glad överraskning och klockan visade sig bara vara 9. Så skönt att klockan inte var så mycket ändå.

Vi har suttit vid Youtube och lyssnat på gamla låtar och band som 2 Unlimited, Maxx osv ^^
Mariam som aldrig hört sådana låtar skakade mest på huvudet åt oss där vi satt och sjöng med.
Men det  var en låt som vi inte kunde hitta och inte vet namnet eller vem som gjort, vilket gjorde oss galen. Jag ringde till Anton för hjälp och Sandra ringde sin Robbin och storasyster Sara men ingen av dom visste inte heller.
Den börjar med "Into reality..." nånting nånting bla bla.. "I can hear a drum play?" nånting bla bla "far away thunder" nånting nånting... Ja. Målande beskrivning. Jag vet ^^
Vi ska hitta den iaf har vi båda bestämt.

Sen gick vi ut på baksidan och kollade vad mamma och Jafar hade för sig. Jafar och Mariam har Operation Dagsverket så dom ska olja in trallen nere. Men än så länge är det bara Jafar som har hjälpt till men Mariam ska nog få göra sitt också ;)

Det är molningt idag och det har småduggat hela dagen men ändå rätt varmt ute i luften.

Ellie har blivit så duktig på att hålla upp huvudet fast fortfarande är det inte helt stabilt. Hon har även upptäckt sin tunga så den far ut och in i mun på henne och hon har fullt sjå att hålla reda på den emellanåt ;)
Just nu sitter hon hos moster Sandra och mår gott.
Kusin Wilma är också här så nu ska vi snart gå och pyssla :)

Ha det gott!

Susanne
2009-05-26 | 16:17:14 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag längtar, längtar, längtar, längtar efter eeeer!

Men snart så. Om nästan 30 dagar så ses vi. :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.