Sommar

Idag har det verkligen varit sommar ute. Mamma jag och Ellie har varit ute i princip hela dagen och mått gott i sommarvärmen.
Så lite färg har jag allt fått på mig.
Ellie har premiärbadat i balja ute och legat nakenfis i vagnen och mått som en liten prinsessa.
Hon har börjat få så långt hår på huvudet, och lockigt. Men än lär det dröja innan man kan göra några pippilotter ;P
Hon har börjat få lite styrsel på armarna också, händerna far allt oftare in i munnen på henne så hon kan snutta på dom.
Igår blev Ellie hela 5 månader, fast egentligen skulle hon vara kring 2 månader, det lilla trollet.

Sitter och försöker komma på vad vi gjorde igår men kan inte riktigt komma ihåg. Förutom att vi tittade på film igår kväll...
Vi gick nog mest runt och tänkte på Susanne och deras lilla Roky.

I morgon är det Mors Dag. Min och Susannes första Mors Dag.
Fast Anton kommer ju inte att kunna fira mig av förståeliga skäl. Dels är ju jag i Övik och sen så jobbar ju Anton. Det får bli på måndag istället ^^

Näe nu ska jag gå och se hur det går för mamma och hennes toscakake bakande :)

Ha det gott!

Susanne
2009-05-30 | 23:00:20 | http://ultrapid.blogg.se/

Grattis till lill strumpan Ellie!

Fast nu är hon ju egentligen stortjej. :D



Längtar tills kusinerna får träffas!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.