Sovmorgon

Idag låg Ellie och jag sov länge för att vara vi, 10:30 klev vi upp, så det blev en liten sovmorgon där.
Kom ju på det igår att det var ju inte så konstigt att dom inte visade Det okända igår... Det var ju för f*n tisdag igår. Det visas ju på onsdagar, såklart.
Flumm
Så det blir att se det idag ist ^^

Försöker skriva samtidigt som jag ammar. Det går faktiskt rätt bra.

Vi är förtillfället ensamma hemma då mamma har sitt på Arbetsförmedlingen och syskonen är på skolan i vanlig ordning.
Läste igår i Allehanda att dom ska lägga ner Bromsfabriken (TMD Friction) i Långsele vilket gör mig väldigt lessen pga alla som förlorar sina jobb och inte minst min morbror Börje som jobbat där hela sitt liv i princip. Dom ska bestämt flytta fabriken till tyskland... Långsele kommer nog sakta men säker försvinna också.
Allt ska flyttas till storstäder och människorna är tvugna att flytta med.
Varför kan det inte satsas mer på mindre orter och städer?
Epoker försvinner och minnen går fölorade...

Nåväl...

Ska ta mig något att äta och försöka roa tösen min.




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.