Back to Eagleshieldsbay...

... Eller Örnsköldsvik som det så vackert heter.
På vägen hit minskade snön ju närmare Övik vi kom och tillslut var det bara regnslask och inge snö. Trist.

Nu har jag bekantat mig med den nya familjemedlemmen, katten, Inc. Söt som få och busig som rackarn men ack så mysig, så kan man beskriva honom, och svart som bläck (= Inc, fyndigt Sandra ;D).

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Här hemma har vi mest sett på film och ätit gotta i helgen.
Grattade Anton på farsdag igår (blir mer nästa vecka då han är ledig) och pratat med pappa.
Han mådde gott på stranden med stålande sol, 30 grader varmt och med en kall bira i handen.
Tänk om man ändå bara kunde teleportera sig. Ena sekunden i ett regnig och grått Örnsköldsvik och i andra i ett varmt Mosambique med en paraplydrink i handen... Mmmm...

Jag får återkomma när jag kommer på något mer att skriva...


Ute på äventyr i snöiga Bjurholm




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.