Film

Nu har jag laddat ner och installerat Voddler på datorn, nu ska här ses på film ^^
Intressant att se hur det fungerar och vilket utbud dom har, iochmed att tjänsten är relativt ny så gissar jag på att utbudet inte är stort.

Igår var vi och kikade på Rusta, det inhandlades inget, det blir på torsdag istället då märning kommer.
Ellie var supertrött igår efter att bara ha sovit en timme på dagen och klockan sju slocknade hon med det resultatet att hon var klarvaken klockan tolv på natten och hade inga som helst planer på at sova. Så det var bara för mig att kliva upp. Där satt vi i tv-rummet och tittade på tv tills klockan började närma sig tre. Först då började hon visa tecken på att vilja sova men det skulle dröja ca 40 minuter innan hon somnade.
Klockan nio vaknade hon.
I desperat försök att få i mig lite extra sömn satte jag henne i sägen med ett gäng leksaker, där fick hon sitta och leka medans jag försökte få mig den där extra sömnen. Det fungerade. Klockan 10 klev vi upp och jag kände mig något sånär utvilad.

Ska passa på att utforksa Voddler nu när trollet ligger och sover.



Sara Vettersand
2009-11-24 | 21:38:14 |

Vill också ha Voddler! Hur gjorde du?


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.