I städartagen

Idag har jag fått fingrarna ur och börjat röja här hemma, måste ju vara fint så man kan börja julpynta till helgen.
Just nu körs Billy Ocean's When the Going Get's Tough för fulla muggar, kommer osökt att tänka på min mor när jag hör den låten.

Sara: Har du bredbandsbolaget så får du Voddler gratis och behöver bara logga in på sidan och ladda ner den.

På tal om Voddler så blev jag faktiskt glatt överraskad över utbudet, är det gratis kan man inte vara kräsen ;)
Det fanns både nya och äldre filmer så som Stephen King's Pet Sematary och andra godingar men även Che Guevara filmerna som jag velat se. Det finns även dokumentärer däribland om Johnny Cash, Elvis och Sex Pistol.
Så vi har det vi gör när vi inte har annat för oss ^^
Men igår vart det filmen Chocolat som jag velat se (dreggla lite över Johnny Depp). Inte direkt en Anton film så därför passade jag på medans han var på jobbet ;)

Näe, nu måste jag fortsätta städa innan jag blir alltför lat.

Ha det gott!



Sara Vettersand
2009-11-25 | 21:02:26 |

Men jag har ju inte bredbandsbolaget :-( Finns det inga invites på voddler som det finns på spotify?


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.