Multitasking

Ska försöka uppdatera här medans jag tittar på A Clockwork Orange som förtillfället går på tvåan. Dricker saft med is gör jag också.

I går var jag och min dotter bjuden på middag hos min vän Emma och hennes Alicia. Det bjöds på en oerhört god korvstroganoff med ris och sallad. Ellie älskade maten. Alicia däremot hade det lite besvärligare, trött efter att ha varit på dagis också kommer en annan tjej och tar hennes matstol och haklapp. Det vart en rejäl tandagnissla, med det gav sig efter en stund.
Jag tror Ellie tyckte det var väldigt roligt att träffa Alicia. Hon försökte få igång henne men Alicia var nog lite blyg.
Det var så kul att få träffa Emma och sitta och prata med henne.
Jag tycker hon är så otroligt stark...
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om Anton skulle gå bort...
Ensam med Ellie och Ellie utan pappa...
Huvva!

Hon vill ta mig ut på krogen någon helg. Jag känner att det skulle faktiskt vara riktigt kul att gå ut med henne.
Det var riktigt länge sedan vi två var ut och gjorde stan osäker ^^

I natt sov jag så dåligt. Kunde inte få någon riktigt ro, rummet var som en bastu och inte kunde jag ha dörren uppe för då skulle det komma in en svart liten kisse som ville göra allt annat än ta det lungt. Runt klockan 5 vaknade Ellie och trodde det var morgon (tekniskt sett är det väl det) men tack och lov fick jag henne att somna efter många om och men, men efter ett par, tre timmar ville hon inte sova mer.
Hoppas att det går bättre inatt.
Hon somnade rätt sent så kanske, kanske det blir en liten sovmorgon i morgon.

Näe nu ska jag ägna mig åt filmen.

Ha det gott!



Susanne - Mamma till Roky
2009-11-12 | 23:46:23 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag skulle också vilja gå ut med er + Sara, liksom fyra MILF's på krogen. ;D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.