Onsdag

Jag startade morgonen med lite Norther som det var en evighet sedan jag lyssnade på och så fort jag drog igång denna grymma låt med dom så började Ellie direkt att skaka på huvudet (skaka på huvudet = dansa), hon diggar deathmetal den lilla tösen ;D




Men så gillar hon också Black Eyed Peas och tydligen T-Pain, hon är en allätare som mor sin ^^

Senare idag bär det av till Bjurholm. Först ska det städas, diskas och packas.

Drömde en sån otäck dröm inatt, konstig och otäck.
Vi bodde i ett hus i Sollefteå, Anton jobbade i Umeå så det var bara jag och Ellie men av någon anledning så hade det blivit två "kloner" av Ellie. Men ioch med att jag hade fullt upp med den "riktiga" Ellie så vart dom två andra bortglöma. Ena "klonen" hade blivit bortglömd ute på gården där hon satt i en barnstol och hade suttit där i flera dagar och nätter och frusit, utan mat och vatten, den andra Ellie kommer jag inte ihåg vart hon satt men likväl bortglöm. Ellie i barnstolen hade ett sår vid ögat och den andra hade blod i ansiktet och jag kände mig så vidervärdigt hemsk som hade glömt bort dom. Och inte visste vad som hade hänt dom.
Ordet Mockingbird (härmtrast?) dyker också upp i drömmen men kommer inte ihåg i vilket sammanhang, men det hade något med klonerna att göra...
Så svårt att återberätta en dröm, men det var en sån dröm som lämnar en sån obehaglig känsla i kroppen.
Usch!
Så jag har spenderat morgonen med att krama och mysa med Ellie extra mycket.

Mamma är bra på att tyda mina drömmar så jag får ta och be henna hjälpa mig analysera denna dröm ;)

Näe, bäst att börja plocka undan lite smått här hemma.

Ha det gott!






« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.