Skillnaden mellan män och kvinnor

Fick ett sånt roligt/sött mail från svärmor min och jag fick verkligen ett gott skratt!
Det handlar alltså om skillnaden mellan män och kvinnor och med följer två klipp.
Jag är bara tvungen att lägga upp dom två videorna, helt underbart ;D










Jag fick mig då ett gott skratt ^^



Susanne - Mamma till Roky
2009-11-26 | 14:27:00 | http://ultrapid.blogg.se/

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Roky kommer nog bli som den på nedersa videon. Och Ellie som översta! :D



sv; Åh, vad spännande! :D

Daemon Euvel
2009-11-26 | 17:48:50 | http://hyckleri.blogg.se/

Sv: Felet är bara att jag har stått ut med långt över vad jag egentligen klarar nu. Det skrämmer mig lite för jag har ingen aning om vad som kommer att hända nu när mitt psyke inte längre står ut. Det värsta att just nu kan jag hålla masken men jag känner lixom inom mig att allt är på väg att rasa.

Sara Vettersand
2009-11-26 | 22:04:03 |

hahaha den var bra! :-D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.