Snabb uppdatering

Uppdaterar lite snabbt innan jag hoppar i säng.

Idag har vi spenderat halva dagen på Paradisbadet jag, Anton, Ellie, Sara, Glenn, Wilma och Teo.
Det var mycket roligt och Ellie åkte den största rutschkanan men mig och Anton, trots att det gick fortare än vad jag ville så var hon nog rätt nöjd ändå, hon sa inte ett knyst, tittade mest upp i "taket" och beundrade färgerna.
Hon somnade hos moster i bubbepoolen innan vi gav oss för dagen och begav oss till Sibylla för lite käk.

Det var tveksamt om Ida och hennes Amir kunde komma då dom hade problem med att få tag på en bil då Amir tidigare förskte undvika en älg och totalkvadde sin SUV. Änglavakt måste han ha haft som klarade sig utan en enda skråma trots att bilen gjorde tre volter och totalkvaddades. Hur som haver så löste Amir det genom att helt enkelt köpa en bil och dom anlände hit runt kl. 19.
Det var så himla kul att få träffa Ida! Och hennes Amir också för den delen. En otroligt trevlig kille.
På frågan hur han hamnade i Sollefteå av alla ställen så var svaret enkelt. Hans mamma flyttade till Sverige för att sedan hamna i Sollefteå och på den vägen var det. Från Australien, till LA och sen till lilla lilla Sollefteå. Måste vara en stor omställning ändå.
Ida strålade som en sol och ögonen glittrade av förälskelse. Jag är så hilma glad för hennes skull!
Detta förtjänar hon verkligen.
Min Ida, min vän sedan 23 år tillbaka. Synd att det blir så sällan man träffas bara.

Näe nu ska jag pussa och snusa på min dotter för att sedan krama kudde.

Ha det gott!




« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.