Snart åker vi

...till Bjurholm. Först måste jag får fingarna ur och packa sen, äta middag, säga hejdå och kramas lite.
Vet inte hur länge vi blir där. Anton ska lämna in bilen för att få ordning på motorvämaren som lagt av samt att airbag lampan lyser vilket inte känns så tryggt utifall vi någongång skulle krocka, eller nått.

Anton fyller år på fredag och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom... Inte han heller, så hur i hela friden ska jag kunna veta? ^^
En tårta ska han iallafall få!

Nåväl, bäst jag börjar packa så det inte blir i allra sista minuten (som alltid).



Susanne - Mamma till Roky
2009-11-18 | 17:00:22 | http://ultrapid.blogg.se/

Gamm gubben Anton! :D

Susanne - Mamma till Roky
2009-11-21 | 21:29:47 | http://ultrapid.blogg.se/

Du som gillar Sci-Fi skulle nog gilla District 9, Daemon och jag har nyss kollat på den och jag som inte är så förtjust i Sci-Fi filmer/serier gillade till och med filmen.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.