Stan

Tidigt i morse vaknade jag utav världens mensvärk, jag vände och vred mig i plågor tills jag somnade igen utav utmattning (med reservation för viss överdrift). Det är sällan jag har så ont... Men efter att ha skannat av mammas medicinskåp och fann något mot värken blev det bättre och jag kunde bli människa igen.
Fördelen med att vara gravid är definitivt att slippa denna plåga som dyker upp en gång i månaden. Killar har det alldeles för enkelt...

Idag har vi gjort stan. Jag, mamma, Sara, Ellie och Wilma var en sväng på stan där jag fyndade en snygg kappa i självaste ylle på Vero Moda, en svart mössa samt ett vitt linne på Gina Tricot. Egentligen hade jag väl inte pengar till de sistnämda men dom bara följde med i bara farten.

I morgon ska jag och Ellie gå över till min vän Emma och hennes dotter och äta middag och umgås. Jag ser verkligen fram emot det!
Skönt att träffa och umgås med andra som också har barn. Det blir inte så mycket av den varan i Umeå då jag inte känner så många där.

Nu ska jag nörda spel på Facebook (oerhört beroendeframkallande) och sen ska jag joina dottern i sängen.

Ha det gott!




Skön låt med Moby - Bring Sally Up



Susanne - Mamma till Roky
2009-11-12 | 22:54:15 | http://ultrapid.blogg.se/

sv; Jaa. ^^ Du får ta och fixa en video på sötfisen Ellie också snart tycker jag. :D


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.