Tråk

Det är så vansinnigt tråkigt väder ute. Om det åtminstone kunde snöa. Men icke!
Vaknade runt 7 i morse och upptäckte att Anton inte låg i sängen. Tyckte att han hade klivit upp ovanligt tidigt, trodde han hade satt sig vid datorn.
Halvägs påväg upp ur sängen kom jag på att han är ju faktiskt på jobbet. Där har han varit sen innan kl 6.
När han slutar jobbet ska vi iväg på Rusta för att se om vi kan hitta något att pynta våran uteplats med, den ser alldeles för naken ut nu när vi har burit grillen och utemöblerna till förrådet. Jag skulle vilja ha en gran där ute bl.a. kanske sådana här ljusträd.
Längtar som en tok till första advent så jag får börja julpynta här hemma.
Många har redan tjuvstartat men jag ska försöka hålla mig till tåls till första advent.

Sitter och lyssnar på vinyl 107 samtidigt som jag gungar dotra min i babysittern, hon har nyss lyckats somna.
Jag hoppas det blir längre än de 20-30 minutrarna som hon förtillfället tror är nog för att sova ut.
Jag vet inte om det är en period hon är i men hon sover ovanligt lite på dagarna. Som tur är sover hon bra på nätterna men för att jag ska kunna uträtta något här hemma underlättar det en del om hon sover åtmonstone en timme i stäck. Men men, man kan inte få allt här i världen ^^

Sitter och klurar på vad jag ska göra till middag idag. Måste ta och handla här någon dag då det börjar tryta lite  i kyl, frys och skafferi.

Bäst att plocka ur och i diskmaskinen så man har det bortstöka iallafall.

Ha det gott!



Susanne - Mamma till Roky
2009-11-24 | 00:03:04 | http://ultrapid.blogg.se/

Jag vill också ha pengar att pynta vår balkong med. :(

Jag vill ha pengar öht. Kan inte du ge mig 10000 00000 00000 kr? Då skulle jag bli glad (fast egentligen nöjer jag mig utav bara en puss).

Susanne - Mamma till Roky
2009-11-24 | 13:35:41 | http://ultrapid.blogg.se/

Åh vad du är snäll systra mi! Jag hade gjort detsamma om jag var mångmiljonär livet ut.

Fy vad mysigt det hade varit. Att ha hela tjocka släkten samlad på ett och samma ställe, fast kanske inte hela släkten. Skulle nog varit jobbigt. Men familjen Hmayed/Vettersand/Sjödin/Sjöberg/Forsberg/Euvel. ^^



Det önskar jag med. Men jag har i alla fall fått Daemon att fundera mer på att flytta norr över någon gång i framtiden (snart hoppas jag), kanske inte till Ö-vik men typ till Uppsala till att börja med. Eller Östersund så han kan starta studio med Faffa och Mirlinda som jag har pratat om förut. De vill jättegärna starta något med Daemon och göra det mesta man kan göra inom kroppsmodifiering. ^^



Jag älskar dig med, syster! ♥

Och saknar och längtar efter er alla.


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.