Hallows' eve

Det är väl idag som det är Halloween det är också Allahelgonadan och jag är väl som ett helgon själv, med en gloria på sned...
Då borde ju jag också få allt godis som alla ungar hotar åt sig denna kväll...
Många ska nog festa klä ut sig och klä upp sig. Jag skulle också vilja klä ut mig (det enda roliga med Halloween)
Vi ska nog bara ha det mys ikväll med godis och en massa skräckisar, men det borde ju inte hindra mig från att klä ut mig :P Kanske som Samara i The ring ^^

Ellie blev ju hela 10 månader i förrgår... 10 månader! Bara två månader kvar och hon blir officiellt ingen bebis längre.
Hon firade det genom att hitta på sitt första "bus".
Då både jag och Anton hade världens huvudvärk, minimalt med sömn och ingen ork att ställa oss att laga mat så det fick bli hamburgare. Och med dom hamburgarna köpte Anton med vitlöksdipp. Vi satt alla tre på soffan och mådde gott och tittade på filmen Fighting (bra film) också bad jag Anton skicka Ellies korg med leksaker. Och hon satt ovanligt tyst och snällt. Inne i filmen som jag var börjar jag känna lukten av vitlök kunde inte riktigt förstå var den kom ifrån. Såg att min dipp var öppen så jag la ett lock på men fortfarande luktade det vitlök... Efter en liten stund börjar jag kolla mig omkring igen och får då se Ellie med Antons vitlöksdipp i handen, full med vitlök, hela hon leksakerna tillochmed mina byxor hade fått en beskärd del då hon satt bredvid mig. Så av någon oförklarlig händelse måste dippen ha trillat i korgen med leksaker och såklart tar hon tillfället i akt och leker med det. Gott verkar hon tyckt det var också, starkt som det var.

Kanske inte syns så mycket på hur mycket hon lyckats kladda ner sig. Men skitnöjd var hon iallafall ^^
Trollungen ♥



Susanne - Mamma till Roky
2009-10-31 | 14:16:06 | http://ultrapid.blogg.se/

Hahaha, sötnosan!


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.