Trött

Idag jag jag mest bara varit trött. Och Ellie också för den delen. Hon har sovit oroligt några dagar och det resulterar ju i att jag inte får så mycket sömn.
Det känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig för kvällen redan nu.
Ellie är iallafall rockare även när hon sover.


Dom här senaste dagarna har vi som vanligt inte gjort så mycket. Mest lallat på här hemma. Har inte varit så särskilt sugen att gå ut när det har varit så pissigt väder.
Igår var jag sugen på att laga oss en thaisoppa men ändrade mig sen och ville istället steka sill men det misslyckades fatalt så i ren protest skickade jag iväg Anton till närmaste pizzeria där det inhandlades pizza och kebab med bröd.
Det var sillens fel...

Jag förvånas alltid över hur fruktansvärt bra jag gör mig på bild... Kom att tänka på att om min käre far av någon outgrundlig anledning mågongång skulle börja tveka på att jag är hans dotter så är det bara för mig att lägga fram denna bild:

Då skulle nog tvivlet försvinna omgående. Att jag aldrig ställer upp i någon skönhetstävling... Egentligen...

Är inte det här som Tyra Banks skulle kalla för Fierce så vet jag inte vad!

Nåväl... Nu ska jag försöka hitta på något vettigt att göra då Ellie äntligen sover en stund.

Ha det gott!

 

 

 



Mamma
2009-10-06 | 09:46:28 |

Sådan far, sådan dotter...........

Susanne Euvel
2009-10-06 | 21:18:47 | http://ultrapid.blogg.se/

Hahahahahah, AJ LAFF JO! Fy vad tjusig du är!

Mamma
2009-10-07 | 17:54:54 |

Wilma hälsar och tycker du ser knasig ut


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.