En av filmvärldens bästa intro

Introt till Pestens Tid eller The Stand om ni så vill är enligt min mening en av de bästa och såklart till en av de bästa låtarna.
Jag må vara morbid... makaber men... Visst finns intron som är bättre och minde makaber, men det är lite grann att det är en sån otäck början som gör att håret nästan reser sig på armarna... Men så är också Stephen King en av mina favoritförfattare.


 

Ska gå och baka lite innan Idol börjar.

 

Ha det gott!

 

 



Susanne Euvel
2009-09-23 | 21:57:56 | http://ultrapid.blogg.se/

Du har så bra musiksmak syster!

Daddy
2009-09-24 | 19:18:55 |

Du e allt bra lik pappa du ;-)


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.