Forgive me father for I have sinned...


OBS OBS
High Fashion bild på undertecknad
OBS OBS



Trots att jag är agnostiker och därmed ingen katolik så kan jag ju bekänna mina synder jag begått och kommer begå idag.
Jag har nämligen varit på affären ock köpt lite lösgodis och dricka... Gissa vilken?
Jo, just det, cooooola.
Jag tycker att vi åtminstone en gång i månaden ska kunna unna oss lite onyttigheter (vi nämner inget om sockerkakan, sockerkakan?!?, jag bakade igår).
Jag måste ju ha något att se fram emot.
Från att ha ätit ute lite för ofta och ätit lite väl onyttigt till att äta nyttigt och nästan sockerfritt varje dag är inte illa pinkat.
Jag har varit snusfri i ungefär ett år och tre månader och från att ha druckit ca en cola per dag till en i månaden, så jag förtjänar lite onyttigheter, och det är ju helg!

Magen kurrar, jag håller på att göra fläskkotletter i ugn som är riktigt god, ca 40 min kvar så det är bara att hålla sig till tåls. Lika bra att passa på att göra vitkålssallad.

Until next time...

Ha det gott!

Susanne Euvel
2009-09-04 | 18:32:34 | http://ultrapid.blogg.se/

Haha, du är så fin så syster!

Du och Anton får ta och komma ned snart och hälsa på. ^^ Saknar er såååå!

Jag avundas dig som lyckats hålla dig, tänkte att jag skulle feströka lite när Daemon och jag hade en finkväll ute tillsammans, men det slutade med att jag började röka OCH snusa igen. :( Men har börjat sluta igen, lyckas riktigt bra jämfört med Daemon. :D

sandra
2009-09-06 | 22:54:15 | http://sandraliksom.blogg.se/

men sofie det där går ju inte. alltså. riktigt bra blogg men du MÅSTE (med betoning på måste) sluta med fjortis bilderna.. det håller inte lisom!! >.< hahahahaha <3

Mamma
2009-09-07 | 08:34:24 |

Fjortisbilder vad är det??????? Ni är ju bara sådana.....

Man måste ju få vara lite tokig ibland också, eller hur???


« Namn

« E-postadress (publiceras ej)

« URL/Bloggadress




Jag är här ofta, kom ihåg mig!



Trackback


Namn: Sofie Vettersand
Bor: Umeå
Född: 1983·12·02
Civilstatus: Lever livet med Anton
Barn: Ellie som föddes med akut kejsarsnitt i v.29+5 den 29 december 2008 och ett litet knyte i magen som är beräknad till den 4 augusti 2011.